ابزار منو ثابت


  • وب انجمن مورفولوژی جغرافیایی
  • 
  • وب هم کلاسی
  • تنها بودن...

    تنها بودن قدرت می خواهد

    و این قدرت را کسی به من داد

    که روزی می گفت تنهایت نمی گذارم

     

     

     

     

     



    نظرات شما عزیزان:

    یگانه
    ساعت10:27---24 مرداد 1392
    سلام ممنون که به من سر زدید


    لطفا منو با اسم (عروسک تنها )


    لینک کنید


    بازم بیاین خوشحال می شم
    چشم صد در صد سر میزنیم..
    ادرس وب سایت بذترید..


    اجــــــی محـــــدثــــــه
    ساعت11:49---23 مرداد 1392
    دوستی میگفت : اینقدر نا امید نباش...



    حتی اگه گاو هم باشی ، در صورتی که در جای مناسب قرار بگیری ،



    کسانی پیدا می شوند که تو را بپرستند!!



    گفتم دستت درد نکنه ! کلا امیدوارم کردی !



    این جمله مثلا جاش اینجا بود ؟!
    هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه


    نامی
    ساعت16:34---22 مرداد 1392
    توام ک نلینکیدی؟؟؟؟؟
    الام میلینک...معذرت...
    اجی من کردم هاااااااااااااااااااااااا


    f.s
    ساعت15:55---22 مرداد 1392
    تهنا بودن افتضاس

    خدا نسیبه گرگه بیابونم نکنه
    اره...من که تنهام.....هههههههههههههههه


    نام :
    آدرس ایمیل:
    وب سایت/بلاگ :
    متن پیام:
    :) :( ;) :D
    ;)) :X :? :P
    :* =(( :O };-
    :B /:) =DD :S
    -) :-(( :-| :-))
    نظر خصوصی

     کد را وارد نمایید:

     

     

     

    عکس شما

    آپلود عکس دلخواه:







    تاريخ : شنبه 30 اسفند 1387 | 23:59 | نویسنده : هادی عزیزی |
    ابزار وب رایگان-جک و لطیفه