ابزار منو ثابت


  • وب انجمن مورفولوژی جغرافیایی
  • 
  • وب هم کلاسی
  • هههههههههههههههههههههههههههههههههه

    سوار تاکسی بودم ، دیدم یه دختر خوشگل و سنگین جلو نشسته پیاده شد ، دست کرد تو کیفش ، گفتم

    مهمون ما باش خانوم خوشگله دیدم از تو کیفش یه قبض در آورد داد به راننده گفت : ” این قبض و بگیر، بابا ,

     

     

    وقت برگشتن برو عکسهای منم از آتلیه بگیر ” هی سرخ و سفید می شدم ، خواستم جمعش کنم، گفتم :

    دخترتون هستن ، ماشالا چقد حالت چشما و فرم صورتشون شبیه شما بود ” راننده گفت ” بیخود شیرین

     

     

    زبونی نکن ، الان مهمون کردنو بهت نشون میدم…!!!

     

     

     

    عکس های خنده دار از بی خیال ترین پدر و مادرها

     



    نظرات شما عزیزان:

    anahita
    ساعت20:02---27 مرداد 1392
    دستهایم را بگیر



    و هر چه را که لمس کردی ،



    باور کن !



    من همیشه قلبم را کف دستم میگیرم
    سلام اهاي رفيق نيمه راه ؟ ميتوني بر گردي از نيمه ي راه دارم نفرين ميكنم كسي رو كه تو رو ازم گرفت نفرينش ميكنم چرا روزاي خوشي رو ازم گرفت


    farnaz
    ساعت11:33---26 مرداد 1392
    سلام داداشی اپم حتما حتما حتما بیااااااااااااا منتظرمااااااااااااااا
    جشم.....چشم....


    شیدا
    ساعت14:14---25 مرداد 1392
    هههههه

    Like
    ممنون.


    farnaz
    ساعت13:26---25 مرداد 1392
    سلام داداشی اگه تونستم برات پیدا میکنم مطلبه خییییییییییییلی باحالی بود خخخخخخ
    ممون ابجی با بای وب تو نمیرسه..


    اجــــــی محـــــدثــــــه
    ساعت13:11---25 مرداد 1392
    چه تیکه ی کثیفی ام انداخته نکبت



    متنفرم که بهم بگن خوشگله دلم میخاد نابودشون کنم
    ههههههههههههه ابجی تو اعصب نداری هاااا


    نام :
    آدرس ایمیل:
    وب سایت/بلاگ :
    متن پیام:
    :) :( ;) :D
    ;)) :X :? :P
    :* =(( :O };-
    :B /:) =DD :S
    -) :-(( :-| :-))
    نظر خصوصی

     کد را وارد نمایید:

     

     

     

    عکس شما

    آپلود عکس دلخواه:







    تاريخ : جمعه 30 اسفند 1387 | 23:58 | نویسنده : هادی عزیزی |
    ابزار وب رایگان-جک و لطیفه