ابزار منو ثابت


  • وب انجمن مورفولوژی جغرافیایی
  • 
  • وب هم کلاسی
  • تنهای...لعنت بر تو

    تنها که باشی

    گاهی آرزو میکنی یک نفر اسمت را صدا کند

    حتی اشتباهی

     

     

     

     



    نظرات شما عزیزان:

    z
    ساعت18:14---17 شهريور 1392
    داداشی مرسی که منو بخشیدی:

    یه بوس برای داداش هادی خودم

    راستی داداشی لینکت کردم
    ممنون اجی حونم........فدات...


    تینا
    ساعت11:45---17 شهريور 1392
    گاهی هیچکس را نداشته باشی بهتر است، باور کن بعضی ها “تنهاترت” می کنند ….
    لایک....واقعا راست میگی..


    raha
    ساعت6:20---17 شهريور 1392
    چرا بودنت راست و ریس نمی شود ؟


    من که تمام پازل های تنهایی ام را درست چیده ام !


    naeeme
    ساعت1:08---17 شهريور 1392
    میسی که بم سرزدی وب توهم خوشکله لینکت کردم توبیاو لینکم کن
    ممنون اجی..وب تو هم خوشگله...ممن هم شما رو لینک میکنم...


    z
    ساعت11:19---16 شهريور 1392
    بخشیدی داداشی
    اجی تو سرور ما هستی....من فکر جیز دیگه کردم....ولیمن نفهمیدم که تو با من شوخی میکنی...


    z
    ساعت11:04---16 شهريور 1392
    سلام هادی جون من فقط با تو شوخی داشتم میکردم قصد ناراحت کردنت رو نداشتم اگه الان هم از دستم ناراحتی باشه معذرت میخوام و داداشی دلیلی هم ندارم فقط میتونم بگم معذرت میخوام...
    اجی من از تو معذرت می خوام تو عزیز ما هستی....اشتباه شده..


    anahita
    ساعت10:32---16 شهريور 1392
    روزی از تنهایی با چوب کبریت آدمک چوبی ساختم تا تنهایی ام را با آنقسمت کنم امروز اتاقم پر شده از آدمک چوبی،اما هنوز تنها هستم....
    اجی از خدا بخواه برات.....


    raha
    ساعت4:13---16 شهريور 1392
    ابراهیم نیستم





    اما غرورم را قربانی کسی کردم که ارزش گوسفند هم نداشت...........
    اچی ا.هههههههههههههههههههههه


    حــــــرف هـــای یه دختر امروزی
    ساعت14:50---14 شهريور 1392
    اگر کسی می گوید که برای تو می میرد دروغ می گوید







    حقیقت را کسی میگوید







    که برای تو زندگی می کنداپـــــــــم
    لایک


    raha
    ساعت11:30---14 شهريور 1392
    حالا که می آیی





    دیگر شعر نخواهم گفت





    نخواهم نوشت





    میخواهم به همان تک درخت توت خانه ی کودکی هایم بگویم





    بی فصل





    میوه بدهد ... سبز شود





    آن چند پرنده نیز





    آواز خواهند خواند برایمان





    همه دوست ات خواهند شد ..





    و من عاشق تر..........
    لایک


    raha
    ساعت17:51---13 شهريور 1392
    پرنده ای که رفت بگذار برود







    هوای سرد بهانه است ...







    هوای دیگری به سر دارد . . . !






    لایک


    raha
    ساعت17:49---13 شهريور 1392
    من «خاطرت» را می خواستم؛







    نه «خاطره ات» را ...!






    لایک


    raha
    ساعت5:56---13 شهريور 1392
    شاید باز به هم برسیم







    روزی که من به‌سانِ دریایی خشکیده ام







    و تو چون قایقی فرسوده بر خاک مانده ای...
    پاسخ:تند رفتن که نشد مردی عشق است که برگردی


    raha
    ساعت5:43---13 شهريور 1392
    و عشق را







    کنار تیرک راه بند







    تازیانه می زنند







    عشق را در پستوی خانه نهان باید کرد...







    روزگار غریبی است نازنین...







    آنکه بر در می کوبد شباهنگام







    به کشتن چراغ آمده است...







    نور را در پستوی خانه نهان باید کرد..

    در قمار زندگی عاقبت ما باختیم بس که تکخال محبت بر زمین انداختیم


    raha
    ساعت17:15---12 شهريور 1392
    داداش هادی چی بگم بیخیال نزار دس رو دلم.....
    آن گاه که در کنار تـــــو بود فرشتـــه اش می خواندی حــــــــــالا که در کنار دیگریست ف ا ح ش ه روی لجن های ته جوب رو سفید کردی


    پریا
    ساعت22:18---11 شهريور 1392
    مرسی بهم سر زدی

    اگه تو نستی بازم بیا

    وبت خیلی خوشکله راستی لینک شدی
    چشم بازم صد در صد سر میزنیم..


    حــــــرف هـــای یه دختر امروزی
    ساعت15:55---11 شهريور 1392
    اپـــــــــــــــــــــــــم
    ممنون...حتما می ایم..


    شیدا
    ساعت23:36---10 شهريور 1392
    بـه سلــامتـــی کســـی کــه نمیشنـــاستــِت



    امـــا نــوشتــه هــاتــو میخـــونه



    تــا از درونـــِت بـــا خبـــر بشـــه



    و زیــرش کـــامنــت میــذاره



    نــه بــه خـــاطـِر اینکــه خوشـِش امـــده



    واســـه اینکــه بهـــت بفهمـــونه تنهـــا نیستـــی!!
    به سلامتی خودتون که با سلامتی خودتون مار و هم شاد میکنید...


    نام :
    آدرس ایمیل:
    وب سایت/بلاگ :
    متن پیام:
    :) :( ;) :D
    ;)) :X :? :P
    :* =(( :O };-
    :B /:) =DD :S
    -) :-(( :-| :-))
    نظر خصوصی

     کد را وارد نمایید:

     

     

     

    عکس شما

    آپلود عکس دلخواه:







    برچسب‌ها: تنها

    تاريخ : یک شنبه 30 اسفند 1387 | 23:59 | نویسنده : هادی عزیزی |
    ابزار وب رایگان-جک و لطیفه