ابزار منو ثابت


  • وب انجمن مورفولوژی جغرافیایی
  • 
  • وب هم کلاسی
  • عشق کثیف من....

    مــــــــن زانــــو هــــایم را بــــه آغــــوش کــــشیده بــــودم

    وقــــتی تو بــــرای آغــــوش او زانــــــــو زده بــــــــودی

    عــــشق کثیف من ...

     

     

     

     

     

     

     



    نظرات شما عزیزان:

    حــــــرف هـــای یه دختر امروزی
    ساعت13:55---17 شهريور 1392


    می دانی چنــــد بــــار از فــکـــرم گــذشـــــته











    ای ؟!











    فقــــط یــــک بــار !











    چـــون دیـگـــر هــرگــز از خــیالـــــــم نـــــرفتـــه <



    ای . . .<
    لایک...


    raha
    ساعت6:21---17 شهريور 1392
    نبودنت را دارم باساعت شنی اندازه میگیرم،





    تابه الان یک صحرا گذشته است...........
    لای_________________ک


    یاسمن
    ساعت0:44---17 شهريور 1392
    وقتى که هستى ورود هر غریبه اى به این سراى پر از تو ممنوع میشود …



    و این براى بیتابى من تاب است
    لایک..


    anahita
    ساعت10:33---16 شهريور 1392
    تعریف علمی مرگ چیست؟

    نفس نکشیدن؟

    من از زنده بودن فقط نفس کشیدنش را دارم

    برای به زانو در آوردنم

    تو حتی از مرگ جلو میزنی
    لایک....


    raha
    ساعت4:11---16 شهريور 1392
    تنهــــــا چیــــــــزی که بایـد از زندگـــی آمــــوخت





    فقــط یــک کلمـــــــه اسـت





    میگـــــــــــذرد





    امـــــا جان میگرد تا بگـــــــذرد...........
    خوبه...افرین..لایک


    یاسمن
    ساعت18:32---14 شهريور 1392
    دروغ گفــته اند کــه دنــیا



    ایــن هــمــه کــهکشان دارد



    دنـیـای من خـلاصــه میــشود



    در عــرض شــانــه هایِ مـردانه تو...!
    لایک...


    mahdie khanoom
    ساعت10:58---12 شهريور 1392
    چه پـــــر جـــــرأت و مغـــرور مـی شــود در بـرابــرت







    کســـی که مـــی فهمــــــد...







    از تـــــــه دل دوسـتــــش داری...!
    لایک....


    شیدا
    ساعت15:21---11 شهريور 1392
    مهلت بده میروم……







    فقط پایت را بلند کن……







    غرورم را جمع کنم…!
    لایک...


    نام :
    آدرس ایمیل:
    وب سایت/بلاگ :
    متن پیام:
    :) :( ;) :D
    ;)) :X :? :P
    :* =(( :O };-
    :B /:) =DD :S
    -) :-(( :-| :-))
    نظر خصوصی

     کد را وارد نمایید:

     

     

     

    عکس شما

    آپلود عکس دلخواه:







    تاريخ : یک شنبه 13 اسفند 1387 | 23:59 | نویسنده : هادی عزیزی |
    ابزار وب رایگان-جک و لطیفه