ابزار منو ثابت


  • وب انجمن مورفولوژی جغرافیایی
  • 
  • وب هم کلاسی
  • من نخوابیدم تو چطور...

     

     

    من نخوابيدم تو چه طور؟

    شعرها تمام شد

    چنگ بر موي بر صورتم بر قاب عكس تو

    تو خبر داري؟

    من نخوابيدم تو چه طور؟

    من هنوز طمع مستي به سرم دارم

     

     

     

     

     

     



    نظرات شما عزیزان:

    مائده
    ساعت23:54---22 آبان 1392
    زیبا بود





    مرسی که اومدی بازم بیا
    ممنون ابجی..چشم بازم میام......


    نام :
    آدرس ایمیل:
    وب سایت/بلاگ :
    متن پیام:
    :) :( ;) :D
    ;)) :X :? :P
    :* =(( :O };-
    :B /:) =DD :S
    -) :-(( :-| :-))
    نظر خصوصی

     کد را وارد نمایید:

     

     

     

    عکس شما

    آپلود عکس دلخواه:







    تاريخ : چهار شنبه 30 اسفند 1387 | 23:59 | نویسنده : هادی عزیزی |
    ابزار وب رایگان-جک و لطیفه