ابزار منو ثابت


  • وب انجمن مورفولوژی جغرافیایی
  • 
  • وب هم کلاسی
  • به سلامتی کسی..

    به سلامتی خودم که میدونستم میره....ولی بازم باهاش موندم.............و سوختم...ساختم....

     

    به سلامتی دلی که کینه نداره.......

     

    به سلامتی  خودم که به کسی نگفتم  تا اخر باهات هستم....جون  میدونستم که اون تا  اخرش  باهام نمیمونه.....

     

    به سلامتی ...

     

     

    سلامتی دلم..که دلتنگ کسایی میشن که اصلا نمیدونن دل چیه …

     

     

     

     

     

    به سلامتی دلم که نتونسته تا حالا  دل کسی رو بشکونه.....

     

     

     

    به سلامتی  خودم که نتونستم به دوستم بگم نه..!!!!وقتی عمرم رو خواست....

     

     

     

     

     

     

     

    خلاصه به سلامتی کسی که نمیدونه جقدر دوستش دارم.....ولی بازم بهش میگم....دوستت دارم......

     

     

     

     

     



    نظرات شما عزیزان:

    nanaz
    ساعت13:21---30 دی 1392
    pa kei poste jadid mizari ah hamaj tekrari
    پاسخ: من که تازه گذاشتم...!!!!!


    nanaz
    ساعت19:36---27 دی 1392
    heeeeeeey kojai rafiq
    پاسخ: ااومدم ابجی...


    نام :
    آدرس ایمیل:
    وب سایت/بلاگ :
    متن پیام:
    :) :( ;) :D
    ;)) :X :? :P
    :* =(( :O };-
    :B /:) =DD :S
    -) :-(( :-| :-))
    نظر خصوصی

     کد را وارد نمایید:

     

     

     

    عکس شما

    آپلود عکس دلخواه:







    تاريخ : شنبه 30 اسفند 1387 | 23:59 | نویسنده : هادی عزیزی |
    ابزار وب رایگان-جک و لطیفه