ابزار منو ثابت


  • وب انجمن مورفولوژی جغرافیایی
  • 
  • وب هم کلاسی
  • تمام سهم از دنیا.....

    تمام سهمم از دنیا
    صورتی مهربان بود و
    چشمانی مسحور کننده
    به تعریف تو
    و تمام غربت امروزم
    از باز کردن دنیایم به روی تو
    دلم می گیرد از خودم
    که بی رحمانه سپردمش
    به دستان دروغین تو
    که دره ای عمیق بود بجای آغوش
    حالا
    جای یک چیز درون سینه ام خالیست
    که پر نمی شود انگار
    دلم
    دلم
    دلم..........
    کاش میدونستی چقدر دلم برات تنگ شده... کاش....



    نظرات شما عزیزان:

    آنیسا
    ساعت9:01---10 بهمن 1392
    هادی
    پاسخ: ممنون....


    naeeme
    ساعت14:06---6 بهمن 1392
    دلم بچگی می خواهد


    جلوی کدام مغازه پا بکوبم تا برایم آرامش بخرند
    پاسخ: لایک..


    ☁.¸¸.•☂مریم☁
    ساعت0:17---6 بهمن 1392
    هر روز



    دسته گلی به آب می دهم



    تا در مسیر رود



    گل خانه ای باز کنی!
    پاسخ: لایک.....


    مائده
    ساعت21:02---5 بهمن 1392
    زیبا بود
    پاسخ: ممنون ابجی جون....


    نام :
    آدرس ایمیل:
    وب سایت/بلاگ :
    متن پیام:
    :) :( ;) :D
    ;)) :X :? :P
    :* =(( :O };-
    :B /:) =DD :S
    -) :-(( :-| :-))
    نظر خصوصی

     کد را وارد نمایید:

     

     

     

    عکس شما

    آپلود عکس دلخواه:







    تاريخ : شنبه 30 اسفند 1387 | 23:59 | نویسنده : هادی عزیزی |
    ابزار وب رایگان-جک و لطیفه