ابزار منو ثابت


  • وب انجمن مورفولوژی جغرافیایی
  • 
  • وب هم کلاسی
  • لمس بدن...

    سخت است عاشق شدن در دنیایی که

    شرط عاشقی لمس بدن است           

     

     

     

                            

     سلام بجه هااااچشمک

    خوبید؟؟؟؟پا در دهان

    معذرت که نمیتونم  بیام به وبتون  و بهتون سر بزنم.....فریاد

    حالم این روز هااا یکمی گرفته هستش .......مردد

    واسه همین یک مدتی خودم نمیام  ولی دوستم به چای من میاد..وپول در دهان

    پست های چدید میزاره....ولی نظر هارو وقتی که حالم خوب شد میام  ...وجواب میدم..

    همتون رو دوست دارم...........

    کوچیک....شما  admin hadi azizi...

     

     



    نظرات شما عزیزان:

    رضوانه
    ساعت21:38---7 اسفند 1392
    سلام بیا اخرین پستمو بخون

    naeeme
    ساعت14:13---4 اسفند 1392
    بیاتولدگرفتم...بدو
    پاسخ: اومدم.......هه


    mehdi
    ساعت3:50---2 اسفند 1392
    سلام داش هادی خودمون) خوبی؟؟ دادا پست هارو رگباری پشت هم میچینی؟؟

    قشنگ بود..

    راستی واسه اینکه یادت نره بهم سر بزنی..همه لینکااتو پاک کن بجز لینک من) خخخخخخخخخ

    شوخی کردمااا..الان دوستات میریزن سر من

    بای
    پاسخ: ههههههههههههههههههههه


    نام :
    آدرس ایمیل:
    وب سایت/بلاگ :
    متن پیام:
    :) :( ;) :D
    ;)) :X :? :P
    :* =(( :O };-
    :B /:) =DD :S
    -) :-(( :-| :-))
    نظر خصوصی

     کد را وارد نمایید:

     

     

     

    عکس شما

    آپلود عکس دلخواه:







    برچسب‌ها: لمس کردن بدن

    تاريخ : پنج شنبه 30 اسفند 1387 | 23:59 | نویسنده : هادی عزیزی |
    ابزار وب رایگان-جک و لطیفه