ابزار منو ثابت


  • وب انجمن مورفولوژی جغرافیایی
  • 
  • وب هم کلاسی
  • من ایراتنی نیستم..

    من ایرانی نیستم چون عربها پ ندارند به پارسها میگن فارس و ما هم همینو میگیم

    ☼☼☼

    من ایرانی نیستم چون به جای درود میگم سلام و به جای بدرود میگم خداحافظ

    ☼☼☼

    من ایرانی نیستم چون به جای اینکه به کورش بگم کورش بزرگ میگم کورش کبیر

    ☼☼☼

    من ایرانی نیستم چون نمیدونم روز کورش بزرگ کی هست ( 7 آبان ) و این روز فقط درتقویم ایران نیست

    ☼☼☼

    عربها به ما آموختن به جای خوراک بگوییم غذا در حالی که خودشان به پیشاب شتر میگویند
    ☼☼☼
    عربها به ما آموختن دربرابر شمارش خودمان به جای تن از نفر که برای حیوانات استفاده میکنند بکار ببریم
    ☼☼☼
    عربها به ما آموختن که بجای واق واق سگ بگوییم پارس که نام سرزمین اولیه مان است ☼☼☼
    عربها به ما آموختن که بگوییم شاهنامه آخرش خوش است چون آخر شاهنامه ایرانیان از اعراب
    شکست خوردند
    ☼☼☼
    آیا وقت آن نرسیده که باانقلاب فرهنگی در برابر این چیزها ایستادگی کنیم ؟!!
    اگه ایرانی هستی این رو تو وبلاگت کپی کن.



    نظرات شما عزیزان:

    اشکناز
    ساعت9:32---22 اسفند 1392
    سلام من اپم داداشی تشریف بیارین
    پاسخ: ابجی اومدم..


    nanaz
    ساعت14:11---20 اسفند 1392
    ch bahal
    ممنون..


    نام :
    آدرس ایمیل:
    وب سایت/بلاگ :
    متن پیام:
    :) :( ;) :D
    ;)) :X :? :P
    :* =(( :O };-
    :B /:) =DD :S
    -) :-(( :-| :-))
    نظر خصوصی

     کد را وارد نمایید:

     

     

     

    عکس شما

    آپلود عکس دلخواه:







    برچسب‌ها: من ایرانی نیستم

    تاريخ : پنج شنبه 30 اسفند 1387 | 23:59 | نویسنده : هادی عزیزی |
    ابزار وب رایگان-جک و لطیفه