ابزار منو ثابت


  • وب انجمن مورفولوژی جغرافیایی
  • 
  • وب هم کلاسی
  • حرف دلم..

    دلم...!!!
    . لک زده...!!! . برای یک...!!! . عاشقانه ی ارام...!!! . که مرا 
    بنشانی..!!! . بر روی پاهایت...!!! . بگذاری...!!! . گله کنم...!!! . از 
    همه...!!! . این کابوسهایی...!!! . که چشم ترا...!!! . دور دیده اند...!!! .
    دلتنگ... !!! 

     

     



    نظرات شما عزیزان:

    raha
    ساعت11:15---1 فروردين 1393
    سلاممممممممممممممممممم داداش سال نو مبارک!!!!!!!!!!!!!
    پاسخ: سلام. ابچی چونم... عید شما هم مبارک...


    fateme
    ساعت8:16---1 فروردين 1393
    مرسی داداش شمام همینطور
    پاسخ: ممنون ابجی..


    fateme
    ساعت15:17---29 اسفند 1392
    سال نوت مبارک سال خوبی داشته باشی
    پاسخ: ممنون.. همچنین...


    نازنین
    ساعت9:28---29 اسفند 1392
    حالا ماکه هیچ...!اما امیدوارم عکسای شما تو سال جدید 2نفره باشه..سال نو مبارک داداشی...تا سال جدید بابای
    پاسخ: ههههه جه جالب... سال شما هم مبارک ابجیم..


    نازنین
    ساعت19:39---28 اسفند 1392
    لایککککککک...عالی بود داداشی گلم.....
    پاسخ: ممنون ابجی ..


    atefe009
    ساعت16:01---28 اسفند 1392
    من یکی از اونام دیگه
    پاسخ:ممنون..


    x
    ساعت9:10---28 اسفند 1392
    سلام.. وقت بخیر.. خواستم بپرسم که شما احیانا از کرمان نیستین؟؟؟ راستی وب قشنگی هم دارین
    پاسخ: نه....


    نام :
    آدرس ایمیل:
    وب سایت/بلاگ :
    متن پیام:
    :) :( ;) :D
    ;)) :X :? :P
    :* =(( :O };-
    :B /:) =DD :S
    -) :-(( :-| :-))
    نظر خصوصی

     کد را وارد نمایید:

     

     

     

    عکس شما

    آپلود عکس دلخواه:







    برچسب‌ها: حرف دلم

    تاريخ : سه شنبه 30 اسفند 1388 | 23:59 | نویسنده : هادی عزیزی |
    ابزار وب رایگان-جک و لطیفه