ابزار منو ثابت


  • وب انجمن مورفولوژی جغرافیایی
  • 
  • وب هم کلاسی
  • یکی رو دوست دارم......

     

     

     

    یکی رو دوست دارم ولی او باور نکرد یکی رو دوست دارم  همان

    کس که شب وروز به یادش هستم ولحظات سرد زندگیم را با گرمای

    عشق او می گذرانم کسی را دوست دارم که می دانم هیج گاه به او

    نخواهم رسید وهیچ گاه نمی توانم دستانش را بفشارم یکی را دوست دارم

    بیشتر از همه کس که مرا اسیر قلبش کرد

    یکی را دوست دارم که می دانم او دیگر برای کسی نیست او برایم

    یک دنیاست یکی را برای همیشه دوست دارم  کسی که هرگز باور نکرد

    عشق من را .کسی که هرگز اشک های من را ندید .چگونه غم دوری

    از دلتنگی اش پریشانم  من دیوانه ام .

    من دیوانه تنها تو را دوست دارم

    کاش یک روز بفهمی که چقدر دوست دارم



    نظرات شما عزیزان:

    نام :
    آدرس ایمیل:
    وب سایت/بلاگ :
    متن پیام:
    :) :( ;) :D
    ;)) :X :? :P
    :* =(( :O };-
    :B /:) =DD :S
    -) :-(( :-| :-))
    نظر خصوصی

     کد را وارد نمایید:

     

     

     

    عکس شما

    آپلود عکس دلخواه:







    تاريخ : یک شنبه 12 اسفند 1398 | 20:21 | نویسنده : هادی عزیزی |
    ابزار وب رایگان-جک و لطیفه