ابزار منو ثابت


  • وب انجمن مورفولوژی جغرافیایی
  • 
  • وب هم کلاسی
  • صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 26 صفحه بعد

    تفریحی.سرگرمی.عجایب..

     

     تصاویر زیباسازی نایت اسکین

     

     

    سلام دوستان خوبم...

    امروز  1397.9.17 هساش 

    خواستم بگم بازم انلاین هستیم..

    ایشاله به زودی با بست های جدیدی 

    میام...

    فقط خواستم بدونید ما همیشه انلایین هستیم...

    و همیشه سر میزنیم...

    فقط فعلا بست نزاشتم..

    ولی بعد از این به صورت انلاین همیشه خواهیم بود..

    دوستتون دارم...

     

     

     

     

     

    https://www.instagram.com/video_clasic  



    برچسب‌ها: زندگیه جدیدی شروع کردم

    تاريخ : سه شنبه 31 اسفند 1399 | 23:59 | نویسنده : هادی عزیزی |

    آمار موفقیت استارتاپ‌ها ممکن است چندان خوشایند نباشد. تقریباً ۷۵ درصد استارتاپ‌ها با شکست مواجه می‌شوند و حدود ۹۰ درصد محصولات به موفقیت دست پیدا نمی‌کنند. بااین‌حال، هرروز کارآفرینان تازه‌ای محصولات و خدمات جدیدی را در سر می‌پرورانند و وارد میدان استارتاپ‌ها می‌شوند.

    واقعاً چه چیزی باعث می‌شود بسیاری از کارآفرینان و استارتاپ‌ها در همان ابتدای راه از میدان به در شوند؟ مطمئناً اوضاع اقتصادی شرایط آسانی را فراهم نمی‌کند؛ اما شاید مسائلی به‌مراتب پیش‌پاافتاده‌تر وجود داشته باشد که چالش پیش روی افراد را بیشتر می‌کند.

    مغز ما ابزار پردازش قدرتمندی است، اما درست مانند اغلب فناوری‌ها عاری از خطا و اشتباه نیست. ذهن ناخودآگاه شما می‌تواند به شکلی منفی نتیجه استارتاپ یا فعالیت شما را تحت تأثیر قرار دهد و باعث شود مرتکب اشتباه شوید. تنها یک خطای ناچیز هنگام تصمیم‌گیری می‌تواند یک کسب‌وکار نوپا را نابود کند.

    در ادامه چهار الگوی ذهنی آمده است که از طریق آن‌ها ذهن ناخودآگاه شما می‌تواند شانس موفقیتان را از بین ببرد و این‌که چگونه می‌توان با این تمایلات مقابله کرد:

    قربانی سوگیری تأییدگرایی (confirmation bias) می‌شوید

    یک مطالعه روان‌شناختی شامل ۸۰۰۰ نفر نشان داد که دو برابر احتمال دارد افراد اطلاعاتی را جستجو کنند که تأییدکننده باورهای قبلی‌شان است – که به آن سوگیری تأییدگرایی گفته می‌شود. مطالعه دیگری در سال ۲۰۰۹ نشان داد که افراد ۳۶ درصد بیشتر وقت صرف مطالعه اطلاعاتی می‌کنند که با دیدگاه آن‌ها هم‌راستا است تا اطلاعاتی که دیدگاهشان را به چالش می‌کشد.

    بدیهی است که این مورد می‌تواند برای بنیان‌گذاران استارتاپ ها مسئله‌ساز باشد. اگر شما خود را با تعدادی بله‌قربان‌گو احاطه کنید، هیچ‌کس قادر نخواهد بود ایده‌هایتان را به چالش بکشد و در بهبودشان به شما کمک کند. اگر تنها به اطلاعاتی اکتفا کنید که ایده «بی‌عیب و نقص» شما را تأیید می‌کنند، بسیار دشوار خواهد بود که مخاطب هدف خود یا واقعیت حقیقی صنعت خود را درک کنید.

    راه‌کار: اعضای تیم خود را تشویق کنید تا از زوایای متفاوتی به مسئله نگاه کنند. به این فکر کنید که چگونه ممکن است فعالیتتان با شکست مواجه شود و از خودتان بپرسید با چه مخاطراتی ممکن است مواجه شوید. وقتی از پیله‌ای که دور خود تنیده‌اید خارج شوید، آنگاه می‌توانید مشکلات را پیش از بروزشان پیش‌بینی کنید و از وقوعشان جلوگیری کنید.

    برای پیش‌بینی آینده به گذشته اتکا می‌کنید

    اگر در پرتاب مکرر یک سکه چند بار پشت سر هم شیر بیاید، آیا احتمال آن بیشتر خواهد شد که دفعه بعدی خط بیاید؟ اگر دائماً بلیت بخت‌آزمایی بخرید، آیا این بدین معنی است که سرانجام برنده خواهید شد؟ مغالطه قمارباز (Gambler’s Fallacy) یا این انتظار که پیش‌آمدهای قبلی بر روی نتایج بعدی تأثیر بگذارد، مسئله‌ای است که ممکن است صاحبان کسب‌وکارها نیز دچار آن شوند.

    برای مثال، نرخ موفقیت کارآفرینان تازه‌وارد فقط ۱۸ درصد است، اما این میزان در مورد کارآفرینانی که در گذشته شکست‌خورده‌اند ۲۰ درصد است. صرف این‌که یک‌بار زمین‌خورده‌اید، بدین معنی نیست که این بار از خط پایان حتماً عبور خواهید کرد.

    راه‌کار: تصور نکنید که شرکتتان به‌سوی موفقیت پیش می‌رود. اگر استارتاپتان به آن شتابی که انتظارش را داشتید دست پیدا نکرده است، دست روی دست نگذارید و منتظر معجزه نباشید. در عوض، موانع موفقیت را شناسایی کنید و شروع به از میان برداشتن آن‌ها کنید. از تیم خود بخواهید صادقانه به محصول یا خدمتتان نگاه کنند و کشف کنند مشکل در کجا نهفته است.

    به شکلی خودکار در انجام کارها تعلل می‌کنید

    اگر تابه‌حال پیش‌آمده باشد به‌جای کار کردن یک ساعت بی‌هدف در اینترنت گشت‌وگذار کنید، احتمالاً با مفهوم تعلل کردن آشنا هستید. بااین‌حال این وقت‌تلف‌کردن‌های روزمره می‌تواند به‌شدت بهره‌وری شما را تحت تأثیر قرار دهد. به‌علاوه ممکن است ترک این عادت بسیار دشوار باشد.

    Joseph Ferrari، استاد روانشناسی در دانشگاه دوپال (DePaul) کشف کرده است که تا ۲۰ درصد افراد به شکلی مزمن دچار عادت تعلل کردن هستند.

    راه‌کار: Dan Ariely و Klaus Wertenbroch کشف کرده‌اند «خود را متعهد کردن» یا تعیین ضرب‌الاجل‌های منطقی می‌تواند به تعلل‌کنندگان کمک کند کارها را تا انتها پیش ببرند. اگرچه ضرب‌الاجل‌هایی که فرد خودش برای خود تعیین می‌کند به میزان ضرب‌الاجل‌های خارجی اثربخش نیستند، اما می‌توانند در تعدیل رفتار تعلل‌گرانه سودمند باشند.

    یک راه‌کار ساده دیگر این است که به خاطر گذشته خود را سرزنش نکنید و خود را ببخشید. این کار به شما اجازه می‌دهد اشتباهات گذشته را رها کنید و بر روی آینده متمرکز شوید. Tim Pychyl، استادی از دانشگاه Carleton در کانادا کشف کرده است دانشجویانی که پس از رفتار تعلل‌گرانه‌ای که داشتند خود را بخشیدند در آزمون بعدی بهتر عمل کردند. گذشته را رها کنید و سعی کنید در آینده فعالیت‌های استارتاپ خود را سر موعد انجام دهید.

    دیگران را مبنای سنجش ارزش خود قرار می‌دهید

    روزتان خیلی خوب پیش می‌رود تا این‌که سری به فیسبوک می‌زنید (توجه به مورد قبلی) و درباره موفقیت‌های شخصی و حرفه‌ای دوستان خود می‌خوانید. ناگهان، موفقیت کوچکی که شرکتتان امروز صبح به آن دست پیدا کرده بود چندان فوق‌العاده به نظر نمی‌رسد.

    افراد تمایل دارند خود را با دیگران مقایسه کنند و ارزش یک گزینه را از طریق مقایسه اندازه‌گیری کنند. این‌که خود را با شرکت‌های بزرگ و ریشه‌دار یا دیگر استارتاپ‌های صنعت خود مقایسه کنید می‌تواند تیمتان را دلسرد کند و درنهایت منجر به فاجعه شود.

    راه‌کار: این خوب است که نسبت به رقبای خودآگاهی داشته باشید، اما نباید فقط روی رقبا و کاستی‌های خود متمرکز شوید. اگر می‌خواهید استارتاپ خود را مقایسه کنید، در عوض به دنبال راه‌کارهایی بهتر در صنعت خود بگردید یا ایده‌های منحصر بفرد شرکت خود را کشف کنید



    موضوعات مرتبط: لاس
    برچسب‌ها: جاده موفقیت

    تاريخ : سه شنبه 31 اسفند 1397 | 23:59 | نویسنده : هادی عزیزی |

    سلام.

    امیدوارم خوب خوب باشید…چند تاتون تا حالا این حرفو به خدا زدید؟

    خدایا چرا دعاهامو مستجاب نمیکنی؟ تا حالا شده دلت بشکنه؟ تا حالا شده بعد دعایی که کردی ببینی هیچ اتفاقی نیوفتاده؟

    من قصد دارم تو این نوشتم به امید خدا بهتون بفهمونم که در واقع 100 در 100 دارید اشتباه فکر میکنید

    اصلا چرا خدا سختی میده؟ چرا ما باید سختی ببینیم؟ اصلا چرا باید دعا کنیم؟ بچه ها بذارید خدارو اینجوری براتون توصیف کنم.خدای ما خدای رحمت و مهربونیه..این جمله رو زیاد شنیدیم اما کمتر کسیه که بتونه درکش کنه…وقتی میگیم مهربون یعنی خیلی مهربونا..اصلا قابل توصیف نیست.بچه ها خدا عاشق صدامونه !! بذارید یه خاطره تعریف کنم.چند وقت پیش یه حاجتی از خدا میخواستم یعنی گفتم خدا اگه این حاجتمو ندی میرم و دیگه نمیام دمه در خونت..یعنی به قول خودمون قهر میکنم باهات..یه دو روز گذشت دیدم خدا به جای اون یه چیز بهتر بهم داد.خیلی تعجب کردم.بچه ها امداد خدا غیبیه یعنی مثلا وقتی یه دعایی میکنید در واقع خدا گره هاتونو باز میکنه و خیلی باید باهوش باشید که بفهمید کجا چی شده.خدای ما خدای غیبه…یعنی وقتی دعای سلامتی واسه خودت میکنی اخر شب با خودت میگی خب الان دعا کردم چی شد؟ این اشتباست میدونی چرا؟ از کجا معلوم که بخاطر یه دست و روبوسی که با کسی کردی قرار نبود مریض شی و خدا کاری کرد که مریض نشی؟ یا یه جایی که قرار بود اسیبی ببینی با لطف و کرم خودش اون اسیبرو ازت دور کرد؟

    خیلی باید باهوش باشیم که بفهمیم کجا و کی خدا دستمونو گرفت.

    من به یه مسئله جالبی پی بردم.خدا فوق العاده عاشق صدامونه.اره!! صدامون.خیلی خوشش میاد وقتی بنده ای صداش میزنه .خدا با خودش میگه بلاخره صدام زد..خیلی منتظرش بودم .خدا دوست داره به یادش باشیم.خدا دوست داره هر وقت دلمون گرفت یا گره ای تو زندگی داشتیم فقط از خودش کمک بخوایم.کافیه با صدای اروم بگید

    یا الرحمن الراحمین

    بلافاصله خدا روشو برمیگردونه و میگه : لبیک حاجت تو چیست؟

    وقتی براش از درد و ناراحتی میگی در واقع داری با خدا درد و دل میکنی.خدا با خودش میگه این بنده من به جز من کسیو نداره ..دستور میده به فرشته ها و ملائکه هاش که حتما مشکل این بندشو حل کنن اما میگه کمی صبر کنید…خدا میگه صبر کنید میخوام صداشو بشنوم اخه بعد سال ها اومده سمت من..

    بچه ها میدونی چرا خدا حاجتمونو دیر میده؟ اخه میترسه حاجتمونو بده و ما بریم و پشت سرمونو هم نگاه نکنیم..یه سوال دارم ؟ فقط ازت میخوام که قبل جواب خوب خوب فکر کنی…تو گذشته وقتی از خدا چیزی خواستی و خدا حاجتت رو داد شد ازش تشکر کنی و جبران کنی؟ شد دو رکعت نماز شکر بخونی؟ شده یه شب پنشنبه کمی دیر تر بخوابی و کمی با خدا حرف بزنی و حداقل یه صفحه قران بخونی؟ تو شادی هات چقدر به یاد خدا بودی؟

    خدا دوست داره حاجتمونو بده ها اما خب میدونه که میری و دیگه بر نمیگردی به خاطر همین دوست داره یکم صداتو بشنوه …شاید بگی مگه صدام چه شکلیه مگه من کیم که خدا صدامو دوست داره…بچه ها یادتون نره روه خدا در ما ادماست…خدا مارو افریده و میدونه که چقدر نیازمندیم…شرم میکنه که دعاهامونو مستجاب نکنه اما اونایی که دوستشون داره دیر تر حاجت میده…اما اگه کمی صدامونو برای خدامون بالا ببریم و با خدا دعوا بگیریم و بگیم خدایا چرا بهم گوش نمیدی خدا سریع به ملائکه هاش دستور میده که حاجت این بندشو بده…خدا ناراحت میشه میدونی چرا؟ اخه با خودش میگه (این بنده منو نمیخواد …حاجتشو میخواد)

    خدایی که همیشه بهترینو واسه بندش میخواد چرا باید تنهامون بذاره…بچه ها خدا دعاهامونو خیلی دقیق و به قول معروف خوشگل بر اورده میکنه که ما اصلا نمیفهمیم.کافیه کمی با دقت و با تامل فکر کنی ببینی گره زندگیت کجا بود.

    خدا بنده های توبه کارشو دوست داره.تو قران تا حالا دیدی که از واژه دوست داشتن برای یه پیامبر استفاده کنه؟ خیلی عجیبه ها…خدا فقط برای اونایی که توبه میکنن میگه دوستون دارم…میدونی چرا؟ بذار یه مثالی برات بزنم… مثلا یه معلمی وقتی میبینه که شاگرد تنبلش الان یه چند وقتیه داره سختی درس خوندنو به جون میخره و درس میخونه و پیشرفت میکنه چقدر خوشحال میشه!! اخر ترم هم هواشو داره اگر هم نمرش کم بشه کمکش میکنه و با خودش میگه این شاگردم به خاطر منه معلم سعی خودشو کرد …خدا هم دقیقا همینطوره ! وقتی به خاطر عشقی که ته دلت نسبت به خدا داری تو یه محرم یا هر موقع از سال توبه میکنی و نمازتو شروع میکنی همون موقع خدا تموم گذشتتو بخشیده و عشق میکنه که برگشتی تو اغوش خودش…خودشم میدونه که به جز خودش کسیو نداری بخاطر همین تحویلت میگیره

    پس در مقابل حاجتتون صبر کنید…با خدا حرف بزنید.دوست داره صداتو بشنوه دوست داره صدای نالتو بشنوه…اگه یه وقت گریت گرفت بدون دقیقا رفتی تو اغوش خدا ..به همه میگه هیس دارم به درد و دلای این بندم گوش میدم…دیدی بعد گریه چقدر سبک میشی؟ دیدی وقتی چشات پر اشک میشه دیگه نمیتونی بند بیاریش؟ دیدی خدارو چه جوری صدا میزنی؟ دیدی هق هق میزنی؟ خدا دقیقا منتظر همین لحظه بود.خدا میخواد از همه دلسرد شیم و از شخص خدا کمک بخوایم.تو این لحظه مطمئن باش همه چی حله…صبر کن فقط صبر بازم برو سمت خدا ..حاجت نداد برو سمتش بدون میخواد بازم صداتو بشنوه… از بزرگیش بگو از اینکه تنهایی فقط خودتیو خودش بگو مثل خودت تنهام.بگو فقط امیدم به خودته به هیچکی به جز تو دل نبستم.. تو دلت بگو خدایا میترسی حاجتمو بدی و برم پی کارم؟ خدا یا میترسی فراموشت کنم؟ خدایا قول میدم هیچ جا نرم…بچه ها دیدی وقتی عشقت یا اونی که دوستش داری میخواد برای همیشه بره چه جوری براش اشک میریزی و التماس میکنی؟ دقیقا باید همین التماسو از خدا کنید و بهش قول بدید که فراموشش نکنید…خدا میترسه حاجت بده و شما فرااموشش کنید

    هدف از افرینش انسان: انسان نیازمنده و خدا بینیازه بی نیازه ..خدا وقتی باهاش حرف میزنیم و دعا میکنیم دوست داره و لذت میبره…اما اگر هم باهاش حرف نزنیم و به سمتش نریم صبرش زیاده و منتظرت میمونه.. خدا کمک کردنو دوست داره واسه همین میخواد دعا کنیم..خدا دوست داره صدامونو بشنوه

    خیلی جالبه.در قران تو چند جا خود خدا گفته من این ها رو دوست دارم..میدونید یعنی چی؟ درک میکنید دوست داشتن خدا یعنی چی؟بخونید پس

     إِنَّ اللَّهَ یُحِبُّ الْمُحْسِنینَ (195)بقره
     
     ُ إِنَّ اللَّهَ یُحِبُّ التَّوَّابینَ وَ یُحِبُّ الْمُتَطَهِّرینَ (222)بقره
     
     فَإِنَّ اللَّهَ یُحِبُّ الْمُتَّقینَ (76)آل عمران
     
     وَ اللَّهُ یُحِبُّ الصَّابِرینَ (146)آل عمران
     
     در واقع خدا با گفتن دوست دارم داره تشویق میکنه …و جاهایی میگه که واقعا صبر و استقامت سخته
     
     إِنَّ اللَّهَ یُحِبُّ الْمُتَوَکِّلینَ (159آل عمران
     
     إِنَّ اللَّهَ یُحِبُّ الْمُقْسِطینَ (42)مائده
     
     إِنَّ اللَّهَ یُحِبُّ الَّذینَ یُقاتِلُونَ فی‏ سَبیلِهِ صَفًّا کَأَنَّهُمْ بُنْیانٌ مَرْصُوصٌ (4)صف
     سلام.

    امیدوارم خوب خوب باشید…چند تاتون تا حالا این حرفو به خدا زدید؟

    خدایا چرا دعاهامو مستجاب نمیکنی؟ تا حالا شده دلت بشکنه؟ تا حالا شده بعد دعایی که کردی ببینی هیچ اتفاقی نیوفتاده؟

    من قصد دارم تو این نوشتم به امید خدا بهتون بفهمونم که در واقع 100 در 100 دارید اشتباه فکر میکنید

    اصلا چرا خدا سختی میده؟ چرا ما باید سختی ببینیم؟ اصلا چرا باید دعا کنیم؟ بچه ها بذارید خدارو اینجوری براتون توصیف کنم.خدای ما خدای رحمت و مهربونیه..این جمله رو زیاد شنیدیم اما کمتر کسیه که بتونه درکش کنه…وقتی میگیم مهربون یعنی خیلی مهربونا..اصلا قابل توصیف نیست.بچه ها خدا عاشق صدامونه !! بذارید یه خاطره تعریف کنم.چند وقت پیش یه حاجتی از خدا میخواستم یعنی گفتم خدا اگه این حاجتمو ندی میرم و دیگه نمیام دمه در خونت..یعنی به قول خودمون قهر میکنم باهات..یه دو روز گذشت دیدم خدا به جای اون یه چیز بهتر بهم داد.خیلی تعجب کردم.بچه ها امداد خدا غیبیه یعنی مثلا وقتی یه دعایی میکنید در واقع خدا گره هاتونو باز میکنه و خیلی باید باهوش باشید که بفهمید کجا چی شده.خدای ما خدای غیبه…یعنی وقتی دعای سلامتی واسه خودت میکنی اخر شب با خودت میگی خب الان دعا کردم چی شد؟ این اشتباست میدونی چرا؟ از کجا معلوم که بخاطر یه دست و روبوسی که با کسی کردی قرار نبود مریض شی و خدا کاری کرد که مریض نشی؟ یا یه جایی که قرار بود اسیبی ببینی با لطف و کرم خودش اون اسیبرو ازت دور کرد؟

    خیلی باید باهوش باشیم که بفهمیم کجا و کی خدا دستمونو گرفت.

    من به یه مسئله جالبی پی بردم.خدا فوق العاده عاشق صدامونه.اره!! صدامون.خیلی خوشش میاد وقتی بنده ای صداش میزنه .خدا با خودش میگه بلاخره صدام زد..خیلی منتظرش بودم .خدا دوست داره به یادش باشیم.خدا دوست داره هر وقت دلمون گرفت یا گره ای تو زندگی داشتیم فقط از خودش کمک بخوایم.کافیه با صدای اروم بگید

    یا الرحمن الراحمین

    بلافاصله خدا روشو برمیگردونه و میگه : لبیک حاجت تو چیست؟

    وقتی براش از درد و ناراحتی میگی در واقع داری با خدا درد و دل میکنی.خدا با خودش میگه این بنده من به جز من کسیو نداره ..دستور میده به فرشته ها و ملائکه هاش که حتما مشکل این بندشو حل کنن اما میگه کمی صبر کنید…خدا میگه صبر کنید میخوام صداشو بشنوم اخه بعد سال ها اومده سمت من..

    بچه ها میدونی چرا خدا حاجتمونو دیر میده؟ اخه میترسه حاجتمونو بده و ما بریم و پشت سرمونو هم نگاه نکنیم..یه سوال دارم ؟ فقط ازت میخوام که قبل جواب خوب خوب فکر کنی…تو گذشته وقتی از خدا چیزی خواستی و خدا حاجتت رو داد شد ازش تشکر کنی و جبران کنی؟ شد دو رکعت نماز شکر بخونی؟ شده یه شب پنشنبه کمی دیر تر بخوابی و کمی با خدا حرف بزنی و حداقل یه صفحه قران بخونی؟ تو شادی هات چقدر به یاد خدا بودی؟

    خدا دوست داره حاجتمونو بده ها اما خب میدونه که میری و دیگه بر نمیگردی به خاطر همین دوست داره یکم صداتو بشنوه …شاید بگی مگه صدام چه شکلیه مگه من کیم که خدا صدامو دوست داره…بچه ها یادتون نره روه خدا در ما ادماست…خدا مارو افریده و میدونه که چقدر نیازمندیم…شرم میکنه که دعاهامونو مستجاب نکنه اما اونایی که دوستشون داره دیر تر حاجت میده…اما اگه کمی صدامونو برای خدامون بالا ببریم و با خدا دعوا بگیریم و بگیم خدایا چرا بهم گوش نمیدی خدا سریع به ملائکه هاش دستور میده که حاجت این بندشو بده…خدا ناراحت میشه میدونی چرا؟ اخه با خودش میگه (این بنده منو نمیخواد …حاجتشو میخواد)

    خدایی که همیشه بهترینو واسه بندش میخواد چرا باید تنهامون بذاره…بچه ها خدا دعاهامونو خیلی دقیق و به قول معروف خوشگل بر اورده میکنه که ما اصلا نمیفهمیم.کافیه کمی با دقت و با تامل فکر کنی ببینی گره زندگیت کجا بود.

    خدا بنده های توبه کارشو دوست داره.تو قران تا حالا دیدی که از واژه دوست داشتن برای یه پیامبر استفاده کنه؟ خیلی عجیبه ها…خدا فقط برای اونایی که توبه میکنن میگه دوستون دارم…میدونی چرا؟ بذار یه مثالی برات بزنم… مثلا یه معلمی وقتی میبینه که شاگرد تنبلش الان یه چند وقتیه داره سختی درس خوندنو به جون میخره و درس میخونه و پیشرفت میکنه چقدر خوشحال میشه!! اخر ترم هم هواشو داره اگر هم نمرش کم بشه کمکش میکنه و با خودش میگه این شاگردم به خاطر منه معلم سعی خودشو کرد …خدا هم دقیقا همینطوره ! وقتی به خاطر عشقی که ته دلت نسبت به خدا داری تو یه محرم یا هر موقع از سال توبه میکنی و نمازتو شروع میکنی همون موقع خدا تموم گذشتتو بخشیده و عشق میکنه که برگشتی تو اغوش خودش…خودشم میدونه که به جز خودش کسیو نداری بخاطر همین تحویلت میگیره

    پس در مقابل حاجتتون صبر کنید…با خدا حرف بزنید.دوست داره صداتو بشنوه دوست داره صدای نالتو بشنوه…اگه یه وقت گریت گرفت بدون دقیقا رفتی تو اغوش خدا ..به همه میگه هیس دارم به درد و دلای این بندم گوش میدم…دیدی بعد گریه چقدر سبک میشی؟ دیدی وقتی چشات پر اشک میشه دیگه نمیتونی بند بیاریش؟ دیدی خدارو چه جوری صدا میزنی؟ دیدی هق هق میزنی؟ خدا دقیقا منتظر همین لحظه بود.خدا میخواد از همه دلسرد شیم و از شخص خدا کمک بخوایم.تو این لحظه مطمئن باش همه چی حله…صبر کن فقط صبر بازم برو سمت خدا ..حاجت نداد برو سمتش بدون میخواد بازم صداتو بشنوه… از بزرگیش بگو از اینکه تنهایی فقط خودتیو خودش بگو مثل خودت تنهام.بگو فقط امیدم به خودته به هیچکی به جز تو دل نبستم.. تو دلت بگو خدایا میترسی حاجتمو بدی و برم پی کارم؟ خدا یا میترسی فراموشت کنم؟ خدایا قول میدم هیچ جا نرم…بچه ها دیدی وقتی عشقت یا اونی که دوستش داری میخواد برای همیشه بره چه جوری براش اشک میریزی و التماس میکنی؟ دقیقا باید همین التماسو از خدا کنید و بهش قول بدید که فراموشش نکنید…خدا میترسه حاجت بده و شما فرااموشش کنید

    هدف از افرینش انسان: انسان نیازمنده و خدا بینیازه بی نیازه ..خدا وقتی باهاش حرف میزنیم و دعا میکنیم دوست داره و لذت میبره…اما اگر هم باهاش حرف نزنیم و به سمتش نریم صبرش زیاده و منتظرت میمونه.. خدا کمک کردنو دوست داره واسه همین میخواد دعا کنیم..خدا دوست داره صدامونو بشنوه

    خیلی جالبه.در قران تو چند جا خود خدا گفته من این ها رو دوست دارم..میدونید یعنی چی؟ درک میکنید دوست داشتن خدا یعنی چی؟بخونید پس

     إِنَّ اللَّهَ یُحِبُّ الْمُحْسِنینَ (195)بقره
     
     ُ إِنَّ اللَّهَ یُحِبُّ التَّوَّابینَ وَ یُحِبُّ الْمُتَطَهِّرینَ (222)بقره
     
     فَإِنَّ اللَّهَ یُحِبُّ الْمُتَّقینَ (76)آل عمران
     
     وَ اللَّهُ یُحِبُّ الصَّابِرینَ (146)آل عمران
     
     در واقع خدا با گفتن دوست دارم داره تشویق میکنه …و جاهایی میگه که واقعا صبر و استقامت سخته
     
     إِنَّ اللَّهَ یُحِبُّ الْمُتَوَکِّلینَ (159آل عمران
     
     إِنَّ اللَّهَ یُحِبُّ الْمُقْسِطینَ (42)مائده
     
     إِنَّ اللَّهَ یُحِبُّ الَّذینَ یُقاتِلُونَ فی‏ سَبیلِهِ صَفًّا کَأَنَّهُمْ بُنْیانٌ مَرْصُوصٌ (4)صف
     

    نتیجه گیری : وقتی تو زندگیمون برامون اتفاقی میوفته در واقع نقش دعا و خدا در زندگیمون کم شده و خدا با دادن سخی میخواد مارو بکشونه سمت خودش اما کیا صبر دارن؟ خدا میگه

     

     وَ اللَّهُ یُحِبُّ الصَّابِرینَ (146)آل عمران
    یعنی من اونایی که صبر میکنن رو و به من توکل میکنن دوست دارم…بچه ها اینجا طرف حسابمون خداستا!! خدا میگه دوسن دارم…این دوست دارم با اون دوست دارما فرق میکنا!!!  خدا به هر دری میزنه که صداش بزنیم اما بعضی هامون سراغ هر کسی میریم الا خدا…
    تمام…
     
     

    نتیجه گیری : وقتی تو زندگیمون برامون اتفاقی میوفته در واقع نقش دعا و خدا در زندگیمون کم شده و خدا با دادن سخی میخواد مارو بکشونه سمت خودش اما کیا صبر دارن؟ خدا میگه

     

     وَ اللَّهُ یُحِبُّ الصَّابِرینَ (146)آل عمران
    یعنی من اونایی که صبر میکنن رو و به من توکل میکنن دوست دارم…بچه ها اینجا طرف حسابمون خداستا!! خدا میگه دوسن دارم…این دوست دارم با اون دوست دارما فرق میکنا!!!  خدا به هر دری میزنه که صداش بزنیم اما بعضی هامون سراغ هر کسی میریم الا خدا…
    تمام…

     این مطلب رو از سایت یکی از دوستان اوردم..خیلی عالیه..


    برچسب‌ها: کـــــاش همــــــه رعایــــــــــت کنند

    تاريخ : سه شنبه 31 اسفند 1397 | 23:59 | نویسنده : هادی عزیزی |

     

    دوستان خوبم  به  راحتی میشه یک قدرت ماورایی داشته باشید...

     

    البته اگه بخوایین....

     

    برای خوندن این مطلب برید به ادامه مطلب...

     

     

     

     

     

     



    برچسب‌ها: گل فروش
    ادامه مطلب

    تاريخ : سه شنبه 31 اسفند 1397 | 23:59 | نویسنده : هادی عزیزی |

    #دنیا



    برچسب‌ها: نیمرو

    تاريخ : سه شنبه 31 اسفند 1397 | 22:59 | نویسنده : هادی عزیزی |

    به نـــام قـــــدرت همــــشه مطـــــلق...

     

    هر کسی رو که تو مسیر راهتون یا اصلا میشناسید..حتما میدونید  که 

    مشکلش چیه؟؟

    زندگی رو به ما ها جوری اموزش دادن که فقط فقط باید سعی کنیم 

    خودمون رو ببرییم بالا هاا ..نه اینکه به کسی دیگه ای نگاه کنیم که مثلا 

    فلانی فقیره یا مثلا زندگی خوبی نداره...یا مثلا اون هایی که وضع مالیشون خوبه 

    رو زیاد بهشوم توجه کنیم ..و اون هایی که فقیرن بهشون توجهی نکنیم..بهشون 

    اهیمیت ندیم..ولی وقتی وضعشون خوب شد بازم باهاشون خوب برخورد 

    کنیم....این وضع زندگی خیلی زشته..من با این طرز فکر کردن مخالفم..

    ما میگیم که  مهربان باشیم...همیشه صادق باشیم..

    خوشقول باشیم....

    دین یک اصوله...

    اون کسی که مهربونه.....کسی رو ناراحت نمیکنه...به کسی صدمه نمیزنه...

    کسی رو عذاب نمیده..به کسی خیانت نمیکنه....این شخص یک خدا شناس 

    واقعی هساش از هر دینی که رفته باشه.......

    برمیگردم به سوال اولم که از شما ها برسیدم....

    اگه کسی  رو دیدید که مشکلی داره .بهش کمک کنید تا جایی که میتونید..

    وقتی نمیتونید کمکمش کنید حداقل مسخرش نکنید..

    همه دکتر و مهندس نیستن.. که وضعشون خوب باشه..

    سعی کنیم دل کسی رو نشکنیم......چون دل خونه ی خداست..

    موفق باشید..

    ساعت هم 2.40 دقیقه شب هساش..

    شب همه تون خوش..



    برچسب‌ها: خوب باشیـــــــــــــــــــم

    تاريخ : پنج شنبه 31 اسفند 1397 | 2:25 | نویسنده : هادی عزیزی |

    31 راز موفقیت در زندگی

     
    31 راز موفقیت در زندگی
     
    راز اول
    از كارهایی كه ناچاری انجام دهی لذت ببـــر.
    نق زدن تنها تو را خسته تر می كند و نمی گذارد كار را درست انجام دهی.
    اما اگر با موفقیت مانند یك دوست رفتار كنی.
    مثل سگ همه جا به دنبالت خــــــواهد بود.

     

    راز دوم
    سعی كن كارهایت را از صمیم قلب انجام دهی.
    نه به صرف این كه ناچاری انجام دهی.
    باید به كارت ایمان داشته باشی.
    یك جریان آب ضعیف ، تنها نیمی از باغچه را آبیاری می كند.

    راز سوم
    همه چیز را همانطور كه هست بپذیر.
    خواستن تنها، چیزی را تغییر نمی دهد.
    خواستن، باد را از وزیدن باز نمی دارد و برف را به آب نبات تبدیل نمی كند.
    اگر می خواهی چیزها را بهتر از خودشان تبدیل كنی، با آنها همان گونه كه هستند مواجه شو.

    راز چهارم
    تمرین كن تا از درون شاد باشی.
    اجازه نده دیگران برای شاد كردن تو تصمیم بگیرند.
    خودت رئیس كارخانة شادی سازی باش.

    راز پنجم
    ذهنت را همانند ابر سفیدی كه در آسمان است، آزاد كن.
    تلاش كن، اما نتایج كار را واگذار تا با هم كار بیایند
    برای ابر چه فرقی می كند باد از كدام سو بوزد.
    چرا وقتت را
    برای چیزی كه در كنترل تو نیست، تلف می كنی؟

    راز ششم
    وقتی تصمیم به انجام كاری می گیری،
    از خود نپرس : من چه می خواهم ؟
    بلكه بپرس : چه كاری به نفع همه است ؟
    اگر به فكر منافع دیگران باشی، دیگران در كنارت كار خواهند كرد و كمكت خواهند كرد تا موفق شوی.

     
    راز هفتم
    هنگام تصمیم گیری ابتدا نباید بپرسی، از این كار چه نفعی عایدم خواهد شد؟
    پرسش درست این است كه : چه كاری به نفع همه است؟
    خانه زمانی مستحكم خواهد شد كه همة دیوارهایش استوار باشند.

     

    راز هشتم
    وقتی كار به مشكل می خورد، نه دیگران را سرزنش كن و نه خود را،
    انسان وقتی شنا یاد می گیرد كه از فرو رفتن در آب ن
    ترسد.

    راز نهم
    برای موفقیت در هر كار،
    باید ابتدا تصویر واضحی از نقشة كار داشته باشی.
    آن گاه، همان طور كه در باد شدید، نخ بادبادك را محكم نگه می داری،
    باید هدفت را هم به همان محكمی نگه داری.

    راز دهم
    اگر طرحی در عمل مشكل تر از آن شد كه فكر می كردی،
    دلسرد نشو.همه چیز این دنیا همین طور است،
    خصوصاً اگر ارزشمند باشد.
    لاجرم خود حبابی بیش نبود، زیبا اما توخالی.

    راز یازدهم
    مشكلات ما را قوی و به سمت
    پیروزی های بزرگ تر هدایت می كنند.
    كوهنوردی آسان نیست، اما منظره ای هم كه
    از قله كوه دیده می شود، بسیار زیباست.

    راز دوازدهم
    اراده ات را قوی كن.
    خود را وارد به انجام كارهایی كن كه برایت مشكل اند.
    سپس آنها را با جدیت انجام بده.
    بعد از مدتی خواهی دید كه اراده ات همانند
    گرزی فولادی سخت و درخشان شده است.

    راز سیزدهم
    با انرژی كامل روی كارهایت تمركز كن.
    شیشه های رنگی كلیسا، هنگام عبور نور از آنها
    بسیار زیبا و درخشان می شوند.
    كارهایت را هم اگر با انرژی انجام دهی،
    شفاف و زیبا خواهند شد.

    راز چهاردهم
    هنگامی كه قصد انجام كاری را داری، از خود نپرس :
    دیگران آن را چگونه و با چه روشی انجام داده اند ؟
    بلكه بپرس : چگونه می توانم آن را درست و به بهتـــــــــرین وجه ممكن انجام دهم.
    این را بدان كه همواره حقیقتی تازه در انتظار كشف شدن است.
    بدون احساس وجود این حقایق، كریستف كلمب
    هرگز به آمریكا نمی رسید و گراهام بل تلفن را اختراع نمی كرد.

    راز پانزدهم
    هر كاری را با جان و دل انجام بده.
    اگر شعاع انرژی ات را مانند ذره بینی كه نور خورشید را متمركز می كند،
    روی موانع تمركز دهی،
    هر مانعی كه سر راهت باشد خواهد سوخت.

    راز شانزدهم
    امروز را آغازی تازه بدان.
    چرا به چیزی كه دیروز اتفاق افتاده، یا انجام شده فكر می كنی؟
    زندگی رودخانه ای است كه مدام به سمت آینده در جریان است.
    هیچ قطره ای از آن دوبار از زیر یك پل رد نمی شود.
    كار را با روشی تازه انجام بده، بهتر از همیشه.

    راز هفدهم
    افكار و رویاهایت را بسط بده.
    هنگامی كه در بیرون چمنزاری پهناور است
    كه از هر سو تا افق امتداد دارد.
    چرا خود را در آغل حبس كنی.

    راز هجدهم
    نگذار افكار و ذهنیاتت به صورت عادت درآیند.
    سعی كن هرگز در جا نزنی.هر روز از زاویه ای تازه به كارها نگاه كن.
    زندگی یك صحنة پر از ماجراست.
    به اطرافت نگاه كن: نشانه های
    زیبایی وجود دارند كه به كشفیات تازه اشاره می كنند.

    راز نوزدهم
    مهم ترین چیز احساسی است كه نسبت به كارت داری.
    وجود رنگ های تیره در یك تابلوی نقاشی.
    نشانة افسردگی نقاش آن تابلوست.
    رنگ های روشن، حاكی از وجود روشنایی و انرژی در
    زندگی نقاش آن تابلوست.
    هر كاری را با شادی انجام بده، تادیگران را هم شاد كنی.

    راز بیستم
    زندگی مثل یك تاب است كه هم می تــــــــــواند سرگرم كننده باشد و هم حال به هم زن.
    اگر هر بار كه تاب می خوری احساس شگفتی كنی،
    لذت تاب خوردن را احساس خواهی كرد.
    در
    زندگی هم هر بار كه كاری را انجام می دهی،
    از انجام آن شگفتی احساس كن.

    راز بیست و یكم
    حرف حق را بپذیر و كاری به گویندة آن نداشته باش.
    مثلاً اگر بوی دود را احساس می كنی و طوطی ات فریاد بزند كه :
    خانه آتش گرفت!
    آیا به مهمانهایت خواهی گفت :
    این طوطی نمی فهمد چه می گوید؟

    راز بیست و دوم
    عقاید را با حقایق اشتباه نكن.
    حقیقت مانند دانة بادام است،
    و عقاید پوستة آن دانة بادام هستند.
    اگر به دنبال حقیقت هر چیز هستی،
    باید
    پوسته را بكنی، تا خود دانه را ببینی.

    راز بیست و سوم
    قبل از انجام هر كار مهمی، اول ببین
    چه احساسی نسبت به انجام آن داری.
    آیا آن كار را مهم می دانی؟ آیا واقعی به نظرت می رسد؟
    آیا به دیگران كمك می كند؟

    راز بیست و چهارم
    هنگام غلیان احساسات، هیچ تصمیم مهمی نگیر.
    در این صورت اشتباه خواهی كرد.
    اول درونت را آرام كن.
    ذهن مانند یك دریاچه است.
    هنگام غلیان احساس، دریاچه مواج است.
    دریاچه هنگامی نور ماه را منعكس می كند كه آرام باشد.

    راز بیست و پنجم
    هنگام مواجه شدن با مشكلی یادت باشد كه حتماً راه حلی وجود دارد.
    زیرا هر چیز با جفتش به وجود می آید.
    بعد از هر سقوطی ، صعودی و بعد از هر شبی، روزی وجود دارد.
    ذهنت را روی راه حل ها متمركز كن.
    برای بیرون آمدن از یك اتاق باید در را پیدا كنی،
    نه این كه به دیوارها فكر كنی.

    راز بیست و ششم
    همواره از نعمتهایی كه زندگی به تو بخشیده است،
    شاد باش و به خاطر آنچه كه نداری
    گله مند نباش.
    ساختمان با سنگ هایی ساخته می شود كه در دس
    ترس اند،
    نه با سنگ های حیاط خانة دیگران.

    راز بیست و هفتم
    سعی كن مثل ماشینخرابی كه خاموش نمی شود،
    دائماً در
    حال عذرخواهی نباشی.
    با این كار توجه دیگران را به اشتباهاتت ج
    لب خواهی كرد.
    تلاش كن كه بهترین را انجام دهی.
    آن گاه
    لبخند بزن و حركت كن.
    تنها
    خداوند كامل است.

    راز بیست و هشتم
    هر كار خیری كه در این دنیا انجام دهی،
    بیش از هر كس به خودت كمك خواهد كرد،
    به تو قدرت و انرژی و درك بیشتر خواهد بخشید.
    اگر خودت
    نقاشی كنی،
    دیگران از تماشای آن لذت خواهند برد.
    ضمن آنكه در حین كار
    تجربه ات هم در
    نقاشی بیشتر شده است.

    راز بیست و نهم
    برای عمل كردن از درونت فرمان بگیر.
    برای تفكر از درونت راهنمایی بجو.
    زیرا درك و آگاهی را باید دریافت كنی
    و نمی توانی خودت خلق كنی.
    زمین هنگامی گرم می شود كه
    به سمت خورسید متمایل باشد.

    راز سی ام
    هر چیز كه راست و درست باشد،
    به نفع تو و دیگران خواهد بود.
    خداوند بهتر از هر كس می داند كه
    چه چیز به تو شادی واقعی می بخشد.
    آیا یك گیاه می فهمد كه باد، آن را تقویت می كند
    یا باران ملال آور باعث
    رشد
    گل های زیبا می شود.

    راز سی و یكم
    هرگز مغرور نشو،
    زیرا غرور میكروبی كشنده است.
    غرور به تدریج عقل را زایل می كند
    و باعث می شود هیچ كاری را بدرستی انجام ندهی

     

     

    برای موفق شدن لازمه فقط شروع کنید..

     

    1397/01/13

    ساعت :       24:10 دقیقه هساش..

    موفق باشید دوستانم..

     

    نویسنده  :

    هادی عزیزی..

     

     

     



    برچسب‌ها: هوای دونفره

    تاريخ : سه شنبه 31 اسفند 1396 | 23:59 | نویسنده : هادی عزیزی |

    چقدر " قانون جذب " یا " قانون راز" یا همان " قانون جذب کائنات " را قبول دارید؟ 

    • اصلا قانون جذب چیست ؟
    • قانون جذب چطور عمل میکند ؟
    • مراحل قانون جذب چیست ؟ 
    • چقدر باور دارید که خداوند، دوست دارد تو را در اوج شادی و موفقیت ببیند؟
    • چقدر اتفاقات بزرگ را در زندگی خود و دیگران مشاهده کرده‌اید؟
    • آیا جزئیات کاربرد قانون جذب و به عبارتی " رازهای ناگفته قانون جذب " را می‌دانید؟

    اگر شما نیز مثل هزاران نفر دیگر تصور می‌کنید که قانون جذب در زندگی شما کارایی ندارد، اگر چنین است ادامه این مقاله آموزش قانون جذب را با دقت بخوانید.

    از سال‌ها پیش ملاکان، روانشناسان، اندیشمندان، ثروتمندان، متفکران و حتی رهبران سیاسی حول مسئله " قانون جذب " یا " قانون راز" یا " قانون جذب کائنات " یا همان "قانون جذب عشق " اینجا و آنجا صحبت می‌کردند،

    اما در واقع به‌طور مشخص این قانون پس از انتشار " کتاب راز " (the secret) که به ان کتاب قانون جذب هم می گفتند، توسط خانمراندا برن  (Rhonda Byrne) در اواخر سال 2006 ، موضوع قانون جذب به‌سرعت محبوبیت خود را در میان عموم مردم بازیافت.

     

    قانون-جذب، قانون-راز، راز-کائنات، آموزش-قانون-جذب، قانون-جذب، قانون جذب کائنات

    اگر شما دوست عزیز، تاکنون "  فیلم راز" یا "  فیلم ماورای راز " را ندیده‌اید، حتماً قبل از ادامه مقاله از بخش دانلود رایگان، فایل صوتی آن‌ها را دانلود کرده و چند بار گوش کنید.

     

    قانون جذب یعنی چه ؟ ( تعریف قانون جذب به زبان ساده)

    خانم راندا برن (خالق قانون جذب) در تعریف ساده قانون جذب کاینات می گوید :

    "ما هر آنچه را که اغلب به آن فکر می‌کنیم، چه خوب چه بد، جذب خود می‌کنیم."

     

    بر اساس تعریف قانون جذب به زبان خانم راندا برن، انرژی حاصل از افکار مثبت، شرایط و رویدادهای مثبت و انرژی افکار منفی، شرایط و رویدادهای منفی را توسط کائنات در مسیر ما قرار می‌دهد. این اساس و پایه قانون جذب است.

    خانم راندا برن، خالق قانون جذب در تعریف قانون جذب همچنین می‌گوید: بر اساس قانون جذب، افکار تبدیل می‌شوند به اشیاء و شرایط پیش روی شما در زندگی.

    پس تا اینجا متوجه شدیم قانون جذب چیست و اگر همچنان ابهاماتی داشتید، ابتدا میتوانید فیلم راز را ببینید و یا  فایل صوتی قانون جذب چیست  را از سایت گوش کنید و همچنین میتوانید در انتهای این مقاله در بخش نظرات پرسش خود را مطرح کنید.

     

    آما به نظر شما آیا قانون جذب راست است یا دروغ ؟

    من نیز زمانی که برای اولین بار فیلم راز را دیدم نسبت به مفهوم قانون جذب کائنات تردید کردم. واقعا قانون جذب را نتوانستم درک کنم. 

    حتی یادم هست زمانی که مقاله‌‌ای خواندم که می‌گفت خانم راندا برن قصدش سود تجاری بوده، تردیم بیشتر شد.

    شاید شما نیز وقتی می‌بینید که من محصولات و حتی "دوره آموزش قانون جذب" را می‌فروشم به شما حق می‌دهم که تردیدتان بیشتر هم شود.

    من حتی در شرکت کنندگان دوره غیر حضوری نخبگان قانون جذب ، این تردید را می بینم.

    اما توجه کنید!

    دوستان من توجه کنید که در قبال آموزش‌ قانون جذب چه به دست می‌آورید و آیا برای شما مفید و موثر واقع می‌شود.

     شاید این مهم‌ترین جذب شما از بکارگیری قانون جذب در زندگیتان باشد:

    • با قانون جذب کائنات، شما امیدوار به کسب نتایج بهتر می‌شوید. کجای این کار بد است؟

    • با قانون جذب ثروت، شما انگیزه و توان روانی بیشتری به دست می‌آورید. آیا این کار ایراد دارد؟

    • با قانون جذب آرزوه،ا خداوند را نزدیکتر به خود و حامی خود احساس می‌کنید. آیا این ارزشمند نیست؟
    • با قانون جذب عشق، احساس اینکه خودتان هم در سرنوشت خودتان دخالت دارید بیشتر و بیشتر در شما رشد و فراگیر می‌شود. آیا این اشتیاق و احساس خوب ارزشمندی را در شما بوجود نمی‌آورد؟
    • قانون جذب رویاها، به شما این نوید را می‌دهد که اگر مدتی متمرکز در مسیری تلاش و اقدام و عمل کنید حتما نتایج دلخواهتان را به دست خواهید آورد. آیا شما این موضوع را خلاف عقل سلیم می‌بینید؟
    • قانون جذب راز، در شما روحیه جنگجویی خستگی ناپذیری ایجاد می‌کند، تا برای رسیدن به اهداف و آرزوهایتان همیشه در تلاش و تکاپو باشید. آیا این حس و حال را دوست ندارید؟
    • قانون جذب می‌گوید شما هرگز اجازه ندارید از رحمانیت خداوند ناامید بشوید و همیشه باید در چالش‌های پیش رو مثبت نگر و امیدوار باشید. آیا اگر این باور از قانون جذب در شما قوت بگیرد رشد و بالندگی بیشتری در زندگی و افکارتان ایجاد نخواهد کرد؟

     

    قانون-جذب، قانون-راز، راز-کائنات، آموزش-قانون-جذب، قانون-جذب، قانون جذب کائنات

    می‌بینید که قانون جذب ایرادی ندارد. مشکل اینجاست که ما برچسب‌هایی به آن و اساتیدی که آن را آموزش می‌دهند می‌زنیم و بعد همان برچسب را ایراد می‌گیریم.
     
     
      برای دیدن..و خوندن ادامه ی این مطالب ادامه مطالب  رو بزنید...
     

     



    برچسب‌ها: عشق واقعی
    ادامه مطلب

    تاريخ : سه شنبه 31 اسفند 1396 | 23:59 | نویسنده : هادی عزیزی |

     

    سلام ...

    دوستان خوبم خوبید؟...

     

    چه خبر.....

    ...

    امروز ولنتاین  بود...

    یعنی روزی  که انسان هایی که همدیگه  رو

    دوست دارن بهم عشقشون  رو ثابت  میکنن..

    تو کشور ما اکثرا  بهم کادو میدن...

    (ولی من تا حالا هدیه چیزی نگرفتم..یعنی در واقع  عشقی نداشتم..البته

    اینم بگم هااا  خودم  نخواستم عشقی داشته باشم..چون من

    دوست دارم اکثرا بنز یا پورشه سوار بشم..واسه خاطر همین  سواری با 

    پژو  یا دنا یا چیز های امثال اون سوار نمیشم..ایشاله که بتونید منظورم رو متوجه بشید..)

    ولنتاین چیز خوبیه.

    .وقتی بشه که دست عشقت رو بگیری ..

    وقتی بتونی به چشم هاش نگاه کنی و خودت رو ببینی .

    وقتی که بتونی  حس دوست داشتن رو از لمس کردن دست هاش 

    بفهمی..

    وقتی که بتونه غم تو نگاهت رو بفهمه..

    وقتی که بتونه  انگیزه بده پیشرفت کنی..

    وقتی که بتونی بهش برسی...

     

    این چیز هایی که گفتم تا وقتی حسش نکنید...

    نمی فهمید که چی میگم (البته من خودمم هنوز حسش نکردم



    برچسب‌ها: لبخند بزنید

    تاريخ : سه شنبه 31 اسفند 1396 | 23:59 | نویسنده : هادی عزیزی |

    گه گاهی در زندگیمون دوستدار وجود کسی ..چیزی یا اصلا جسمی در مسیر زندگیمون هستیم که

    بخواییم که باهاش کل درد هامون رو تقسیم کنیم....ولی بایدم گفت که درد هامون شاید 3 یا

    4 روز باشه ..ولی بعد از این مدت کوتااه... خوشی هامون میرسه که تمومی نداره خوب وقتی اونی که در

    در این روز های سختمون نیس....نیازی هم نیس که تو روز های خوبمون هم باشن...

    شاید جایگزین پیدا کردن واسشون خیلی هم راحته واسه ما ..ولی به احترام روز هایی که دوستشون داشتیم

    خیلی زود تصمیم نمییگریم...

    writer  hadi azizi...

     

     



    برچسب‌ها: زندگی شیرین

    تاريخ : چهار شنبه 31 اسفند 1396 | 23:59 | نویسنده : هادی عزیزی |

    #قلب



    برچسب‌ها: ارزش چادر

    تاريخ : سه شنبه 31 اسفند 1395 | 23:59 | نویسنده : هادی عزیزی |
    • اغوش گرممـــ باش

بگذار فراموش کنمـ

لحظه هایے ڪه

در سرماے بے کسے

 لرزیدمـ...
‌‌‌‌‌ ‌‌
     

    اغوش گرممـــ باش

    بگذار فراموش کنمـ

    لحظه هایے ڪه

    در سرماے بے کسے

    لرزیدمـ...



    برچسب‌ها: اون کیه؟؟

    تاريخ : سه شنبه 31 اسفند 1395 | 23:59 | نویسنده : هادی عزیزی |

    ما ملتی هستیم که:

     

    فارسی صحبت می کنیم.

    عربی دعا می کنیم.

    انگیسی نسخه میپیچیم.

    ترکی تصمیم می گیریم.

    لری انجام می دهیم.

    همین است که کل دنیا در کارمان مانده است...



    تاريخ : دو شنبه 30 اسفند 1398 | 23:59 | نویسنده : هادی عزیزی |

    همه میگویند عدد ۱۳ نحس است ولی من میگویم عامل نحسی ۱ و۳ هستند
    نه ۱۳
    عشق های امروزی یا ۱ طرفه اند یا ۳ طرفه......

     

     

    من عشقی ندارم ولی  راست میگن...عدد 13 رو....

     



    تاريخ : دو شنبه 30 اسفند 1398 | 23:59 | نویسنده : هادی عزیزی |

    [تصویر:  mxrrhnxcjy615gksa2t4.jpg]



    تاريخ : پنج شنبه 30 اسفند 1398 | 23:59 | نویسنده : هادی عزیزی |

    دست های کوچکش

    به زور به شیشه های ماشین شاسی بلند حاجی می رسد

    التماس می کند : آقا… آقا "دعا " می خری؟

    و حاجی بی اعتنا تسبیح دانه درشتش را می گرداند

    و برای فرج آقا "دعا " می کند!!!!!

     

     

     

     



    تاريخ : پنج شنبه 30 اسفند 1398 | 23:59 | نویسنده : هادی عزیزی |

    دلمان خوش است که مینویسیم

    و دیگــران می خـواننــد

    و عــده ای می گـوینــد

    آه چـه زیبــا و بعضــی اشـک می ریــزند

    و بعضــی مـی خنــدنـد

    دلمــان خـوش اســت

    به لــذت هــای کــوتـاه

    به دروغ هــایی که از راســت

    بـودن قشنــگ تـرند

    به اینکــه کســی برایمــان دل بســوزاند

    یـا کســی عاشقمــان شــود

    با شــاخه گلی دل می بنــدیـم

    دلمــان خـوش می شــود

    به بـرآوردن خـواهشــی و چشــیدن لـذتـی

    و وقــتی چیـــزی مـطابـق مــیل مــا نبــود

    چقـــدر راحـت لگـــد می زنیـــم

    و چــه ســــاده می شـکــنیم

    همــــه چیـــز را ...

     

     

     

     



    تاريخ : دو شنبه 30 اسفند 1398 | 23:59 | نویسنده : هادی عزیزی |
    خيام مي گويد:
    از دو حالت خارج نيست، يا خدا قبلا مي داند من چه خواهم كرد و يا نمي داند. اگر نمي داند كه در اين صورت خدا نيست و در صورتي كه مي داند چگونه انتظار دارد كه من كاري بر خلاف دانايي او بكنم و با رعايت اين دو نكته چگونه مرا بعد از مرگ مسئوول نموده و كيفر خواهد داد.
    برگرفته از کتاب خدا و هستی نویسنده :موريس مترلينگ


    تاريخ : سه شنبه 30 اسفند 1398 | 23:59 | نویسنده : هادی عزیزی |

    تذکر آتش نشانی به
    اصفهانی ها :
    .
    ..
    .
    .
    .
    .
    ..
    .
    .
    ..
    .
    .
    .
    "لطفا هنگام حادثه زنگ
    بزنید نه تک زنگ"

     

     



    تاريخ : یک شنبه 30 اسفند 1398 | 23:59 | نویسنده : هادی عزیزی |

    دقت کردین همیشه بلافاصله بعد از کلیک کردن روی پاور برای خاموش کردن

    تازه یادت میاد که چه کاری با کامپیوتر داشتی!

     

    دقت کردین وقتی دارین موقع فوتبال نگاه کردن تخمه میخورید اگر یه دونه از اون مغز تخمه‌ها بیفته رو زمین تا کل خونه رو نگردی و پیداش نکنی بی خیال نمیشی ؟

     

     

    دقت کردین یه چیزی رو پوست میگیرین میخواین بخورینش بعد به جای اینکه پوستش رو بندازین سطل آشغال خودشو میندازین تو سطل
     

     

    تا حالا دقت کردین نمیتونید کار پیدا کنید چون تجربه ندارید و نمیتونید تجربه پیدا کنید چون کار ندارید ؟

     

    دقت کردین دقیقا زمانی که فکر میکنی زندگی دیگه از این بدتر نمیشه یه اتفاقی میفته که می‌بینی نه بابا از این بدترهم میشه ؟

     

    دقت کردین یه تخمه تلخ و مونده که بخوری اگه پنجاه تا تخمه سالم هم بعدش بخوری عمرا اگه مزش بره ؟

     

     

     

     

     



    تاريخ : جمعه 30 اسفند 1398 | 23:59 | نویسنده : هادی عزیزی |

    میوه های خراب

    اخر یا اخر از همه استفاده میشوند

    یا دور انداخته میشوند....

    دخترک پاک برای رسیدن به خوشبختی به خودت گند نزن!!!!!

     

     

     

     



    تاريخ : یک شنبه 30 اسفند 1398 | 23:59 | نویسنده : هادی عزیزی |

    زوج خوشبخت طبقه 10 رو دیدم که باهم زد و خورد می کردن

     

    "پیتر" محکم و قوی رو توی طبقه 9 دیدم که داره گریه می کنه

    طبقه 8، "آمی" نامزدش رو می دید که با بهترین دوستش خوابیده

    طبقه 7، "دن" قرصای روزانه ضدافسردگیش رو می خوره

    طبقه 6، "هنگ" بیکار هنوز هفت تا روزنامه در روز می خره تا یه کار پیدا کنه

    آقای خیلی محترم "وانگ" در طبقه 5 سعی میکنه لباسای زیر خانومش رو بپوشه

    طبقه 4 "رز" دوباره داره با دوست پسرش دعوا میکنه

    در طبقه 3 هیچ چیز دیده نمیشد

    طبقه 2، "لیلی" هنوز به عکس شوهرش که از شش ماه پیش گم شده خیره میشه

    قبل از اینکه از ساختمون بپرم فکر می کردم بدشانس ترین آدمم

    الآن فهمیدم هرکسی مشکلات و نگرانی های خودش رو داره

    آدمایی که دیدم الآن دارن به من نگاه می کنن

     

     

     

    فکر کنم الآن که من رو می بینن، احساس می کنن وضعشون اونقدرا هم بد نیست

     

     

     

     

     

     

     



    موضوعات مرتبط: لاس

    تاريخ : جمعه 30 اسفند 1398 | 23:59 | نویسنده : هادی عزیزی |
    من حداقل 15 حقیقت رو راجع به شما میدونم:
    1. الان توی اینترنتی
    2. الان توی وب منی
    3. یک انسان هستی
    4. الان داری پست منو میخونی
    5. تو نمیتونی با زبونه بیرون بگی ژ
    7. الان داری امتحان میکنی
    8. الان خندت گرفته
    9. اصلا ندیدی که من عدد 6 رو جا انداختم
    10. الان داری چک میکنی که واقعا عدد 6 رو جا انداختم یا نه
    11. الان باز خندیدی
    12. نمیدونی که من یه عدد رو هم چندبار نوشتم
    13. الان داری چک میکنی
    14. پیداش نکردی و داری فحشم میدی
    15. و اینکه نمیدونی من دارم به تو میخندم چون منظورم عدد 1 بود که تا الان 8بار نوشتم

    {-7-}{-7-}{-7-}{-7-}{-7-}{-7-}{-7-}{-7-}{-7-}{-7-}{-7-}{-7-}{-7-}{-7-}{-7-}

     



    تاريخ : سه شنبه 30 اسفند 1398 | 23:59 | نویسنده : هادی عزیزی |

    ناراحت نشو اگه کسی یه نفر دیگه رو به تو ترجیح داد

    چون تو نمیتونی یه میمون رو متقاعد کنی که عسل شیرین تر از موزه !
    i/icons/s31.gif

    بالاخره فهمیدم چرا اینقد تو عروسیا بهت اصرار میکنن بری برقصی!
    چون خودشون جا ندارن بشینن، بر که میگردی هم جا نداری هم میوه
    تازه شیرینیاتم خوردن !

    i/icons/s14.gif

    یارو دستش شکسته بود
    .
    .
    .
    .
    ..
    . از دکتر پرسید من بعد از باز
    کردن گچ میتونم ویلن بزنم؟
    دکتر:بله،
    چه خوب چون قبلاً نمیتونستم!!!

    i/icons/s16.gif

     

     

    بچه ها توی کلاس داشتند سر و صدا می کردند

    که ناظم میاد تو با عصبانیت می گه : اینجا طویله است؟

    یکی از بچه ها می گه : نه آقا اشتباهی اومدید!
    i/icons/s31.gif
     

     

     

    به پسره میگم تو ابروهاتو اینطوری بر میداری کسی تو خونه بهت گیر نمیده؟
    میگه خیلی گیر میدن ...
    همش خواهرم و مادرم دعوام میکنن که چرا موچینشونو بر میدارم نمیذارم سر جاش..!!

    i/icons/s16.gif



    تاريخ : سه شنبه 30 اسفند 1398 | 23:59 | نویسنده : هادی عزیزی |



    تاريخ : دو شنبه 30 اسفند 1398 | 23:59 | نویسنده : هادی عزیزی |



    تاريخ : دو شنبه 30 اسفند 1398 | 23:59 | نویسنده : هادی عزیزی |

    http://www.taknaz.ir/upload/71/0.720385001352362695_taknaz_ir.jpg



    تاريخ : دو شنبه 30 اسفند 1398 | 23:59 | نویسنده : هادی عزیزی |

    jadid (15)



    تاريخ : دو شنبه 30 اسفند 1398 | 23:59 | نویسنده : هادی عزیزی |



    تاريخ : دو شنبه 30 اسفند 1398 | 23:59 | نویسنده : هادی عزیزی |

    درد دلت را به هیچ کس نگو,زیرا یاد میگیرند از کجا دلت را به درد آورند ...

     


    گروه اینترنتی ایران سان | www.IranSun.net
     



    تاريخ : دو شنبه 30 اسفند 1398 | 23:59 | نویسنده : هادی عزیزی |
    ابزار وب رایگان-جک و لطیفه